herfst

herfst

zondag 15 december 2013

upload

hooi allemaal!

zoals jullie misschien gezien hebben, heb ik een paar artikelen weggehaald. Ik wilde eigenlijk een heel nieuwe blog maken, maar dan moest ik weer een nieuwe naam verzinnen en een heel gedoe. Ik ga dus eigenlijk een nieuwe start beginnen. Ik hoop dat jullie nu vaker de blog bezoeken en zelf hoop ik dat ik meer ervaring krijg en meer over artikelen kan vertellen. Ik kijk veel blogs van andere meiden die al veel meer ervaring hebben. Ook kijk ik veel youtube filmpjes onder andere van VeraCamilla, Beautygloss & Teske de Schepper.Van Mascha (Beautygloss) leer ik het meest en ik vind haar filmpjes heel leuk, en ook die van Vera!
Maar zelf hoop ik dus ook meer ervaring op te doen en ik zal vaker dingen plaatsen! Veel plezier laat weten wat je ervan vind of geef tips. :)

www.beautygloss.nl
www.veracamilla.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten