herfst

herfst

zaterdag 23 november 2013

Shoplog Kruidvat

haayy.

oh my godd. woensdag kwam Catching Fire de film uit. Ik ben gelijk die dag met Maud naar de film geweest. Het is een echte aanrader, hij is zo ontzettend spannend, romantisch en leuk! Maar je begrijpt de films meestal niet als je de boeken niet gelezen hebt. Maar voor we naar de film gingen, gingen we naar de Kruidvat. Want het was daar 1+1 gratis. dat laat ik mij niet 2 keer zeggen! Lees snel verder!




Er was dus alle variaties van make-up mogelijk en dan 1+1 gratis! Als eerst heb ik BB creame & mascara gekocht.

Maybelline New York New Dream Pure BB Cream

Deze BB cream vind ik fijn dekkend. Maar ik vind hem echt verschrikkelijk vies ruiken. Dat is persoonlijk dus laat je er niet te veel door afleiden. Verder vind ik het goed smeren maar helaas is het maar in één kleur verkrijgbaar. Ik kan op de verpakking niet vinden welke kleur het is. Het is een 8 in 1 BB cream. En zorgt voor een gezond uitziende huid. Ik vind dat wel kloppen want het glimt niet heel erg op de huid. Normaal kost de BB cream €10,- maar ik had de BB cream voor de helft van de prijs dus €5.-



 NYC BIG BOLD VOLUME BY THE LASH MASCARA

Ik vind de mascara erg fijn. Maar ik moet er wel nog een mascara bij gebruiken voor mijn wimpers echt omhoog gaan staan. Het borsteltje heeft korte haartjes waardoor de mascara niet heel erg klontert, ook zorgt het zoals beloofd voor extra black wimpers. Kortom een prima mascara! De mascara kost normaal €5.- low budget dus. en nu maar voor €2.50 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten