herfst

herfst

donderdag 3 oktober 2013

shoplog action & primark

ihee ! vandaag ben ik naar hoofddorp geweest met een vriendin en zijn we ook even lang de action geweest, ik heb een paar dingen meegenomen om voor jullie uit te testen'
Meer lezen ?


blush
een super mooie roze / bruin achtige blush. er zit bij de blush een kwastje maar die voelt niet fijn aan op de huid hij is een beetje ruw, de blush is wel super goed! hij blijft goed zitten en zit mooi op de huid
 ik vind zelf dat het ook wel in een mooi doosje zit. en het is ook veel dus je kan er lang mee doen :)

kwastjes
supe handig en ze voelen heel fijn aan op de huid! een blushkwast, wenkbrauwkwast, lippenkwastje & 2 oogschaduw kwastjes. het zijn fijne haartjes' ik weet eigenlijk niet wat ik er nog meer over moet vertellen dus vragen hoor ik wel. 

de kwastjes zijn van max €1.29

nepwimpers
de nepwimpers van max zijn ook fijn! het zijn 3 verschillende soorten wimpers en er zitten lijmpotjes bij, je kunt ze zo vaak opdoen als je wilt en ze zitten fijn. ik moet er zelf wel aan wennen want ik draag nooit nepwimpers. de nepwimpers waren €0.89

schoonmaakdoekjes
de schoonmaakdoekjes van de action zijn ook fijn ze waren nu in de aanbieding voor maar €0.44 ! ze hallen de makeup goed weg & het ruikt ook wel fris :) 

reinigende poriƫnstrip
deze strip moet op de neus geplakt worden zodat de porien verwijnd en verfrisd worden, ik ben de prijs vergeten maar het was niet duurder dan €1.30  ik heb het al uitgeprobeerd maar ik had mijn neus niet goed genoeg nat gemaakt,  de strip moet 10/15 minuten blijven zitten. je krijgt er wel een droge neus van maar daar kun je natuurlijk gewoon dagcreme opsmeren :) 
dit is ook van de action

wimperkruller ( primark )
een super fijne wimperkruller van de primark hij werkt heel goed en je wimpers krullen er echt goed door. de wimperkruller is €1.50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten