herfst

herfst

zondag 15 september 2013

shoplog essence & NYC

hee!

ik [femke] heb vorige week deze 2 producten gekocht. mascara van NYC & matte foundation van essence! meer lezen over deze producten? druk hieronder op de link: meer lezen. xx



NYC MASCARA

de hele naam van deze mascara:
big bold curl nyc mascara.

de mascara heeft een dik borsteltje. je moet het zelf fijn vinden om daar mee te werken want het is best lastig. er komt veel mascara van af. maar het maakt je wimpers niet klonterig of heel dik dat is wel fijn. het borsteltje is gebogen zodat je nog langere en gekrulde wimpers krijgt. de kleur van de mascara is gewoon zwart. je hebt deze mascara ook in een andere soort. even dik borsteltje maar dan een recht borsteltje, in plaats van krom. dus als je dat fijner vind om daarmee te werken, kan dat ook. ik vind het een fijne mascara. de mascara is €4.95 bij kruidvat.

ESSENCE MATTE FOUNDATION.

de hele naam van deze foundation is: soft touch mousse make-up.
de kleur is 03 matt honey. 

ik heb een iets donkerdere huid dus ik heb kleur 03. 01 & 02 bestaan ook nog. de foundation is matt dus je huid gaat er niet van glimmen. dat vind ik wel fijn. helaas blijft het niet heel lang zitten. als ik thuis kom van school bijvoorbeeld heb ik geen foundation meer op mijn gezicht. ik weet niet of dat aan mijn huid ligt. er zit best veel in het potje dus je kan er wel lang mee doen. ik vind het product wel fijn, alleen is het jammer dat het snel wegvaagt. de foundation was €3.80. dat is opzich niet heel duur. 

ik hoop dat jullie er wat aan hadden.

xx














Geen opmerkingen:

Een reactie posten