herfst

herfst

zaterdag 28 september 2013

Action Max Mascara

hee ! vandaag een shoplog over de action max mascara. wil je weten wat ik ervan vind en waarom? lees dan snel verder x



ten eerste sorry dat er nog geen foto bij zit maar die wilde  niet uploaden, de foto zal ik later toevoegen.

Ik was in de action en ik zag de mascara liggen, hij was maar €0.99 dus ik dacht die neem ik mee!
ik vind de max mascara erg fijn je wimpers worden er langer van, maar niet veel voller. het borsteltje is hard en heeft korte haartjes. je zou denken; het is vam de action dus het werkt voor geen meter, maar het werkt hartstikke goed! Er zit ook veel in het potje ( ik ben de naam vergeten ) dus je doet er lang mee, ik hoor van vriendinnen die de mascara ook gebruiken dat ze de mascara erg droog vinden. maar ik heb daar geen last van :)

meer weten of heb je vragen ? Plaats maar een reactie en hopelijk kan ik er antwoord op geven xx

2 opmerkingen:

  1. Harstikke onduidelijk en slecht geschreven, echt waardeloos dit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yo fem, slaat nergens op dat ding hierboven. Gewoon negeren en doorgaan. x je medepaard

      Verwijderen